aflamneek

aflamneek

افلام .... xnxx انا وجوزى وصحبتة

۱۶ بازديد

اسمي مى وأبلغ من العمر 29 عاما متزوجة منذ ثلاث سنوات . زوجي اسمه شكري وعمره 31 عاما أي يكبرني بسنتين . تعرفت عليه خلال دراستي الجامعية وعشت معه قصة حب رائعة تكللت بالزواج منه بعد تخرجي . وشكري شاب وسيم من عائلة مرموقة ولديه عمل محترم خاص به ولديه الكثير من العلاقات الاجتماعية وأهمها شلة من الأصدقاء يعتز بهم جدا متكونة من أربعة شباب اثنان منهم متزوجون وزوجاتهم انضممن إلى الشلة وخمس بنات ما عدا زوجات أصدقاء شكري . لم أستغرب هذا الأمر فقد كنت أعلم أن زوجي وسيم وكثير من الفتيات يتمنين هذا النوع من الرجال . كنا نقوم برحلات سياحية معا ونذهب لحضور الحفلات ونتبادل الزيارات فكانت علاقتنا متينة جدا .
ولكني لاحظت أن زوجي يميل لفتاة من الشلة بصورة خاصة اسمها هدى - عرفني عليها شكري بعد خطوبتنا بثلاثة أيام فقط .
هي سيدة مطلقة تبلغ من العمر 30 عاما ولكنها كانت جميلة تعرف زوجي عليها من خلال ابنة خاله ليلى التي كانت من ضمن الشلة .
وكانت هدى صديقة مقربة من ليلى ، ومنذ لقائي الأول بها أحسست أنها تتودد إلي وتحاول التقرب مني لتكون صديقة مقربة إلي لكوني جميلة وناعمة بدون مبالغة ، وعندما كانت السهرات تتم في منزلنا تكون أول الواصلين إلينا لتساعدني في ترتيب المنزل وتحضير الطعام للضيوف . وفي إحدى المرات حضرت إلينا مبكرة جدا فدخلنا الصالون وبدأنا أنا وهي نتكلم بمواضع عادية وعامة لكني لاحظت عليها أنها ليست على ما يرام اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وبدت لي متعبة فطلبت منها أن تذهب إلى غرفة نومي لتستريح فرفضت لكني ألححت عليها وقمت بسحبها من يدها لأن الوقت كان مبكرا على حضور أصدقائنا وذهبنا إلى غرفتي وأخرجت لها قميص نوم وقمت بتشغيل جهاز التكييف لها .
وتركتها وخرجت من الغرفة كي لا تحس بحرج مني أثناء تغيير ملابسها وبعد فترة وجيزة عدت إليها لأطمئن عليها وأتأكد منها إذا كانت محتاجة لشئ ما فدخلت الغرفة فوجدتها نائمة وكأنها طفلة وقد ثنت ساقيها باتجاه جسدها وكان منظرها رائعا وهي نائمة .

وأحسست ببرودة جو الغرفة فذهبت لكي أضع عليها الشرشف الخفيف الذي ما إن لامس جسدها حتى فتحت عيناها ونظرت إلي فاعتذرت منها ولكن اعتدلت في نومها وطلبت مني أن أجلس معها ففعلت ونظرت إليها وإلى جسمها وكان جميلا جدا فهي تمتلك صدرا متوسطا وبارزا نحو الأمام لا يوحي للناظر إليه أنها كانت متزوجة سابقا . فجلست معها على السرير نتحدث وبدون شعور أو إدراك مني قلت لها : أنتِ جميلة يا هدى وجسمك مغري. لماذا تطلقتِ ؟.
فلم تجب عن سؤالي بل أحسست أن جسدها التصق بجسدي وبدأت أحس بحرارته ثم قالت لي إنها تحس بألم في صدرها وأخرجت صدرها لي وأشارت إلى المنطقة التي كانت تؤلمها. لقد أثارتني رؤية صدر هدى علما أني لم أمارس السحاق في حياتي أبدا وأغلب ممارساتي الجنسية كانت مع زوجي شكري ثم قامت بسحب يدي ووضعها على صدرها لتدلني على المنطقة التي تؤلمها فلم أبعد يدي عن صدرها رغم أنها أفلتت يدي من يدها .
ثم سألتني إن كان صدرها قد أعجبني فهززت رأسي بالموافقة ثم طلبت مني أن ترى صدري فوافقت وقمت بنزع التي شيرت الذي كنت أرتديه فظهر صدري أمامها لأني لم أكن أرتدي السوتيان وبدون أن تسألني قامت بلمسه بطريقة أثارتني بصورة كبيرة اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار وأحسست برغبة جامحة أن تقوم بعصر نهداي بيديها لكنها قامت بسحبي من يدي وجعلتني أنام إلى جانبها واستمرت بمداعبة صدري ثم قبلتني فوق شفتي فأغمضت عيني ولم أحس إلا وهي قد ألصقت شفتيها على شفتي .

افلام .... اجنبي - صور .... - افلام .... محجبات - .... خليجي - تحميل افلام ....
وغرقنا أنا وهي بقبلة طويلة وأحسست بيدها الأخرى تمسح بها ظهري فهاجت عندي مكامن شهوتي فلما بدأت أتجاوب معها قامت بتعديل وضعيتها وجلست معتدلة بين أفخاذي بعد أن أنامتني على ظهري ثم قامت بسحب الشورت الذي كنت أرتديه مع الكولوت وخلعت هي قميص النوم الذي كانت ترتديه وأصبحنا أنا وهي عاريتين تماما وعادت إلي لتقبلني
فوق شفتي بينما كانت إحدى يديها تداعب بها كسي الذي بدأ يبتل بمائه ثم نزلت إلى كسي تلحسه لي .
وصدقوني لم أحس بمثل هذا الإحساس الرائع فلقد كانت أستاذة في فن اللحس حتى زوجي شكري لم تكن لديه هذه المقدرة الكبيرة على اللحس ثم قامت بإدخال أحد أصابعها داخل كسي وعادت إلى صدري لكي تقوم بمصه ومددت يدي نحو كسها لكي أثيرها وسحبتها من شعرها وقمت بتقبيلها على شفتيها ولاعبت غوايشها وقرطها وقلبتها على ظهرها وأصبحت فوقها أداعب صدرها وأمسح على أفخاذها ثم نمت على ظهري وفتحت ساقي لها وطلبت منها أن تقوم بلحس كسي مرة أخرى لأنني قد قاربت على الإنزال وفعلت .
قامت بلحس كسي بلسانها وقامت بإدخاله داخل كسي فأنزلت شهوتي وهي تلحس لي وضغط بأفخاذي على رأسها بكل قوة وأحسست بمتعة كبيرة معها وبقينا نائمتين على السرير . وبعد برهة طلبت منها معاودة الكرة ، وقمت أنا هذه المرة بلحس كسها واللعب فيه.
وبدأت أحرك جسدي على جسدها الناعم ودعكت ثديي في ثدييها بشدة وكانت هي تستجيب لإثارتي لها بكل عفوية وتلقائية وفي غمرة نشوتنا فوجئت بباب الغرفة وهو مفتوح وكان شكري زوجي ينظر منه إلينا اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار فخفت منه بشدة فانتبهت هدى إليه وقامت بوضع الشرشف على جسدها لكي تستره من نظرات شكري الخارقة .
وكان الخوف باديا على وجهي بصورة واضحة لكن شكري دخل علينا الغرفة وهو يبتسم فازدادت مخاوفي منه فسألنا : ماذا تفعلون ؟
فلم ترد عليه إحدانا وفجأة طلب منا أن نكمل ما كنا نفعله فاستغربت من طلبه فأعاد طلبه مره أخرى فما كان من هدى إلا أن عادت وارتمت في أحضاني . ولا أخفي عليكم أني لم أعد أشعر بشي ولكن الخوف هو الذي كان مسيطرا علي كليا .
كان شكري ينظر إلينا بينما كانت هدى تداعبني وأداعبها ثم قام بخلع ملابسه كلها ودخل معنا الفراش وألقى بجسمه علي وبدأ في تقبيلي بشهوة واضحة وهو يقوم بمداعبة حلمة صدري بكل رقة .
وأحسست بهدى وهي تقوم بسحب يدي وتضعها على كسها ثم طلب مني أن أمص له زبه ففعلت وطلب مني أن أبلله جيدا لكي يدخله في كسي ثم قام برفع ساقي إلى أعلى وأدخله في كسي بكل قوة وبدأ بإدخاله وإخراجه بسرعة . وكانت هدى تلعب بصدري مما أثار شهوتي مرة أخرى . ثم قام بإخراج زبه من كسي . ورأيته وهو يدخله في كس هدى ويبدأ بنيكها وهي تتأوه تحته من الشهوة والمتعة . وكان يقبلها على شفتيها ويقوم بتقبيلي معها . ثم طلب مني أن أنام على ظهري وأن أرفع ساقي لكي يدخله في كسي ، ولبيت له رغبته ، وأحسست بزبه وهو يدخل في كسي وكان مبللا بماء هدى .
ثم طلب مني أن أغير وضعيتي إلى وضعية السجود بشرط أن تكون هدى تحتي وفعلا قمت بأخذ هذه الوضعية بعد أن نامت هدى تحتي اعلان هذه القصة ملك موقع عرب نار اذا تريد ان تدخله اكتب على الجوجل عرب نار ثم عاد شكري إلى إدخال زبه في كسي وبدأ بإدخاله وإخراجه مني إلى أن أنزلت ثم قام بسحب زبه ، فرميت بجسدي فوق هدى التي احتضنتني وضمتني إلى صدرها بكل قوة وبدأت تقبلني ثم قامت من تحتي ونامت على ظهرها ورفعت ساقيها استعدادا لاستقبال زب شكري في كسها وبدأ شكري بنيكها مرة أخرى ويدخل لسانه في فمها ويقبلها إلى أن بدأت تصرخ بصوت عالي وتطلب منه التوقف عن الإدخال والإخراج لأنها بدأت تنزل لكنه لم يكن يبالي لطلبها هذا ثم ازدادت سرعة حركته وبدأت عضلات جسده بالتشنج والارتجاف وصرت أسمع تنهداته وتأوهاته التي كانت تخرج منه بصوت عال ثم توقف عن الحركة وبدأت عضلات جسمه بالارتخاء .
ورأيته يرمي بكل جسده فوق جسم هدى التي كانت شبه غائبة عن الوعي لفرط ما نالها من التعب فعلمت أنه قد أنزل في كسها وبعد مدة قام حبيبي شكري بإخراج زبه من كس هدى ورأيت سائله الذي أنزله فيها قد بدأ يخرج من كسها ووضعت رأسي على صدر شكري الذي استلقى على ظهره ثم وضعت هدى رأسها أيضا على صدره وكانت تنظر إلي بنظرة حنونة ووادعة ثم وضعت يدها علي واحتضنتني وقامت بتقبيلي على خدي .

لقد فوجئ شكري كما حكى لي فيما بعد حين شاهدني أمارس السحاق مع هدى ، وأثاره ما رآه جدا ، وقرر الاشتراك فيه والتمتع بهدى التي كان يتمنى مضاجعتها والاستمتاع بكسها ، ومنذ ذلك اليوم وهدى تمارس السحاق معي وكذلك تمارس الجنس مع زوجي بعلمي وتحت سمعي وبصري ولم أعد أستغني عنها ، وأفكر في الوقت الحالي في أن أطلب من زوجي أن يتزوجها لكي تشاركني في كل شي معه .

.... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - .... - ....

زميلي ناكني فالشغل .... نار

۷ بازديد

- ي حقيقية في .... ساخن و رائع مع زميلي في العمل حيث اني انا فتاة في ال27 من عمري اعمل في شركه خاصة وعلى قدر من الجمال طويله رشيقه بيضاء مربربة أرتدي جيبة قصيرة ضيقة تظهر مفاتن طيزي وأردافي وقميص أحمر اهتم بمظهري جدا وكل من يراني يعجب بي تعرفت في احد الايام وانا اعمل اقترب مني زميلي في العمل ولكن من قسم اخر وقال لي انه معجب بي من اول يوم عملت وهو يراقبني منذ فتره وان تصرفاتي تعجبه ويريد ان يتزوجني وبدات علاقتنا منذ ذلك اليوم ولاننا لانستطيع التحدث في غرفتي في العمل لانها غرفه مشتركه طلب الي الحضور الى غرفته للاتفاق والتعارف اكثر وعن قرب استمرت لقاءاتنا وبعد فترة بدا يمسك بيدي وهو يحدثني ثم بدا يقبلها وبكل شغف ويقوم بمص اصابع يدي وكانه ياكل شي بنهم ولذه وكان هذا الشعور الذي اختبره للمره الاولى في حياتي بعد ذلك بفتره طلب مني ان يقبلني فرفضت ولكنه سحبني بقوه كي نمارس .... ساخن . و وضع شفاهه على شفاهي واحسست بلسانه يفتح فمي بقوة ليصل الى لساني واخذ يمصه بقوة وعنف و كان قد احتضنني بيد ويده الاخرى اخذت طريقها الى تحت و رفع القميص وانا مذهوله ومخدره بين يديه وبدا يتحسس كسي من وراء البنطلون وكانه يبعص ثم بدا يخرج لسانه و يدخله بسرعة و قوة في فمي وكانه ينيكني في الفم في .... رائع و قام برميي على الكرسي المقابل و فتح رجلي .
و بدا يلحس كسي من وراء الملابس و يذوبني في اسخن .... و بدات في هذه اللحظة افقد الوعي والتركيز وابدا بالشعور بالمتعه وامتحن اه ه ه لا لا لا اتركني اتركني كانت هذه الكلمات هي التي تخرج مني واحاول دفعه بعيدا عن كسي ولكن بدون جدوى فقد كان يقوم بفتج السحاب وانزل البنطلونوالكيلوت مره واحده وحين راى كسي امامه انقض عليه يمصه ويرضعه بكل قوه ويده تدخل من تحت القميص لتفك السنتيان وتاخذ اثدائي في يديه وهو يعصرهما بكل ما اوتي ن قوه ثم قام بفتح اشفار كسي وادخال لسانه وتحريكه بكل الاتجاهات مما جعل مهبلي يبدا بالانقباض ويدفع بماء حار الى الخارج قام هو بشربه كله وخذ يدي ووضعها على زبه بعد ان انزل بنطلون وكيلوته وطلب مني تفريك زبه وبعد ذلك جلس هو على الكرسي واجلسني بين يديه ووضع زبه في فمي وبدت ابوسه وامصه بكل حب مما اثاره اكثر فرفعني من الوسط ووضع زبه في كسي بكل قوه وفي ذلك اليوم فقدت عذريتي و تمتعت بالجنس لاول مره و .... رائع و بقينا على هذه الحال نتمتع ببعضنا بشغف يزداد يوما بعد يوم

افلام بورن - .... كلاب - ولد ينيك ولد - .... بنات مع بعض - نسوانجي - .... اغتصاب - .... حيوانات - صور .... - .... اخوات - .... امهات

.... محارم 2019 - افلام .... حيوانات - .... اسيوي - .... الام وابنها - .... حيوانات - افلام .... - افلام نيك.... بنات - ....

.... نسوان فاجرة

۶ بازديد

في بداية القصة احب اعرفكم بنفسي انا كريم فيجو من اسكندرية
عندي دلوقتي 30 سنة ومريت بقصص كتير وحوارات كتير
حابيت اشاركها معاكم عشان تستمتعوا بتفاصيلها.
ندخل فى المهم.
بداية قصتى مع النسوان الفاجرة كانت من اول مبلغت
وبدأت تظهر عليه علامات الرجولة وصوتي اخشن
وكده انا كنت محبوب من الجيران وكانوا بيقولولي يا عبقرينو
عشان كنت ناصح وبفهم فى حاجات كتير ولو حد كانت باظت عنده حاجه كنت بتصرف وبصلحها.
اول حكاية معانا بقا كنت ايامها عندي 16 سنة
وكنت بشوف مواهب بصراحه ايامها من الجيران
ومكنوش واخدين بالهم اني كبرت خلاص ومينفعش يتعاملوا معايا كده يعنى
ع سبيل المثال كانت أم عمرو جارتنا ( مروه ) تناديني عشان اصلح الرسيفر ( الدش )
لانه فصل وبقا بيقطع. ادخل يا عم الاقيها لابسه عبايه خفيفة اوي و قصيرة كده ولازقة ع جسمها
انا اتصدمت من منظرها وتعبتني اوي بصراحة بس الفكرة اني مكنتش متخيل ان هيجي يوم واشوفها بالمنظر دا
ومكنتش متخيل انها بالفجر والجمال دا المهم لقيت عطل الرسيفر حاجه بسيطه اوي كان الكابل مهزوز.
انا بقا لما لقيت المنظر دا مردتش اعرفها ان الموضوع بسيط واستعبطت فيها وكبرت الموضوع وقولتلها تعالى
ساعديني كده نشيل التلفزيون ننقله المهم جات تشيله معايا فهو كان كبير وفعلا مقدرش اشيله لوحدي
هي قربت ورفعت وانا جاي بمد ايدي اشيله ايدي ممسكتش التلفزيون ايدي
وانا بمدها عشان اشيله من اخره مسكت صدرها لقيتها اترعشت ووشها جاب الوان وعينها نزلت فى
الارض لثواني كده وبعدها لقيتها بصلتي وبتقولى ايه اللى عملته دا.
قولتلها : و**** مكنش قصدى انا اسف و*** ومعدتش هعمل كده تاني
( طبعا انا خوفت لتعمل مشكلة وتروح تقول لامي )
ردت عليا : دانتو جيل منيل يا واد انت بس انت مؤدب عن تامر اخويا انت مش بتشوف
بيعمل فيا ايه لما بروح عندهم هههههههههههه
أنا : ليه هو بيعمل ايه مش فاهم
مروه : ههههههههه لا بلاش بقا اصل بتكسف
أنا : لا منا لازم اعرف بقا انا فضولي خالص ومش ههدي غير لما اعرف
مروه : خلاص هقولك بص يا سيدي
انا : انا سامع اوي قولي بقا
مروه : تامر اخويا قبل الجواز كان بينام معايا ع السرير عادي لان البيت كان صغير
وفي يوم عمري مهنساه امي كانت تعبانه وروحت بيتت عندهم واضطريت ارجع تاني انام جمب تامر
وانا نايمه لقيت حاجه ناشفه في ضهري و شويه لقيتها بتتحرك وبتنزل لتحت
انا خفت و مش فى دماغي خالص انه تامر فضلت ساكته لحد ملقيت العبايه بتترفع
ولقيت الحاجه الناشفه دي قربت من تحت عندي
أنا : تحت فين ؟
مروه : متعرفش تحت فين ؟
وخدت ايدي وحطتها ع كسها وبتقولي هنا عارف اسمه ايه ؟
أنا : اها عارف اسمه
مروه : طب اسمه ايه طيب؟
أنا : اسمه كس
مروه : ضحكت ضحكة لبوة اوي وفي الاخر لقيتها بتقولي انت وسخ اوي
يا واد اسمه الكوكو هههههههههه
أنا : لا معرفش انا دي
مروه : اها يا وسخ المهم الناشف دا لقيته ع باب كسي انا لحد هنا كنت عامله نايمه
ومردتش اصحي واشوف ايه دا بصراحة كنت تعبانه اوي وجوزي انت عارف بيسافر بالسنة
مجيش غير اسبوعين او شهر بالكتير المهم فضلت نايمه وهو عمال يلعب بيه ع شفايف كسي وطيزي ومش عايز يدخله
قومت انا رجعت سنه لورا وانا لسه نايمه برضو محسستوش انى صحيت وساعتها هو خد فرصته ولقيته دخل زبره فيا
وانا مكنتش متخيله انه دا زبر تامر دا لسه عيل صغير ازاي بتاعه كبير كده
فضل 3 دقايق يلعب ويدخل لحد ملقيت الخول نزل في كسي من هيجانه عليا وانا مكنتش لسه اتمتعت
اسيبه بقا لأ قومت صاحياله مسكت وشه بايدي ونزلته ع كسي وقولتله نضف يا متناك اللى عملته
وفضلت ماسكه راسه ودافساها فى كسي والواد مش عارف يخلع من ايدي فضلت كده حوالى تلت ساعة
لحد محيت انه قطع النفس طلعته لقيت وشه كله غرقان لبن من بتاعه و كمان من بتاعي لطشته
قلم ع وشه وقولتله قوم استحمى وتعالالي يا خول
الواد بعد القلم لقيته جري ع برا راح ع الحمام وخايف يجي روحت خبطت ع الباب لقيته خايف يطلع
مفكرني هضربه تاني المهم هديته و قولتله تعالي عايزاك افهمك حاجه
انت عشان اخويا وبحبك لازم انصحك للصح ومش اسيبك كده ع عماك
مش الراجل بس اللى بيرتاح الست كمان لازم ترتاح وهي اهم منك
يعنى اللى انت عملته دا من شويه كان لعب عيال وانا بقا هعلمك الصح
قومت قفلت الباب بالترباس من جوه وقلعت العبايه وفضلت اعلمه ازاي يريح الست
وازاي يمتعها وكل دا انا بتمتع بمزاج بقا منا بوجهه اللى انا عاوزاه وهو بيسمع الكلام ومطيع
المهم الواد خلاني اليوم دا نزلت اكتر من 5 مرات من كتر مهو مطيع وبيعمل بضمير
بعدها قولتله من هنا ورايح مفيش حاجه اسمها انك ترتاح الاول لازم تريح اللى معاك

أنا : انتى بتتكلمى جد ولا ايه انا مش قادر اصدق تامر عمل معاكي كده وانت عملتى كل دا معاه
مروه : ايه مش عاوووز تتعلم انت كمان انا كنت مستنيه لما احس انك بلغت كده وبقيت راجل
عشان ادربك واعلمك الصح وادردحك كده واخليك راجل مع اي واحدة مهما كانت امكانياتها
أنا : انا بجد مش مصدق نفسي ابله مروه يطلع منها كل دا
مروه : مالك يا واد مخلاص بقا بقولك بحبك وعاوزه اعلمك زي تمورا اخويا
أنا : يا ريت يا ابله مروه انا بجد نفسي فيكي اوي وانتى متعرفيش انا هموت قد ايه عليكي انتى هبلتيني بلبسك دا
النهارده
مروه : امال لو لبستلك بيبي دول هتعمل ايه في نفسك هههههههه
انا : همووووووت فيكي بجد انا هروح اقول لامي انى نازل رايح الدرس واطلعلك تاني بسرعه منغير متاخد بالها
مروه : ماشي يا كيمو متتاخرش يا قلبي.

ونزلت فعلا لامى بقولها انا رايح الدرس وقالتي ماشي يا حبيبي متتاخرش
ومتروحش ف حته عشان خالتك سعاد جايه هى وبنتها جميله النهارده اوعي تاخر

طلعت من الشقة ولسه طالع ع السلم لقيت مفاجأة خليتنى اتصدمت وبقيت واقف مش عارف اعمل ايه ؟
ياتري ايه اللى شوفته خلانى اقف مكاني ومش عارف اعمل ايه ؟؟؟؟؟

.... لواط - .... الام وبنتها - .... ايطالي - افلام بورن - .... كلاب - .... حيوانات - .... بنات مع بعض - .... الماني - .... اخوات - .... - .... xnxx - عرب نار

https://www.blogger.com/profile/07133141649826138133
https://www.blogger.com/profile/09581897686349451944
https://www.blogger.com/profile/13739649063875469641
https://www.intensedebate.com/people/aflamy1
http://watchtube.zohosites.com/
https://mootools.net/forge/profile/albashabb8
https://www.viki.com/users/gic1umrjp_339/about
http://mtnakaa.aircus.com/
https://mtnakaa.cabanova.com/
https://watchtube.neocities.org/
http://206906.homepagemodules.de/blog-e846-.html
http://www.im-creator.com/free/watch-tube/watch
https://www.3dbuzz.com/forum/members/513105-watchtube?s=1c091ac1192678add75e0856c69612c3&tab=aboutme#aboutme
http://kbforum.dragondoor.com/members/watchtube.html?vmid=9576#vmessage_9576

.... منقبات نيك المنقبه الشرموطه

۶ بازديد

أنا لست من هواه الكتابه ولا غاوى قصص ولا أدب لكن هذه القصه حدثت معى بالفعل وحقيقيه كنت كتبت فى احد على النت بدور على مدام للمتعه وتكون محتره وجاده وصادقه ومرت الايام ويأئست من عدم الجديه من النت وافعاله وأذا بيوم موبايلى رن ووحده بتسألنى عن نفسى أنا مين وأسمى ووتماديت معها وتعرفنا ببعض وبعد عده مكلمات طلبت اشوفها قلتلى أستنا شويه أطملك وفى يوم وجدتها تطلبنى وترجونى أنا تشفنى على الكاميره وشفتنى واذا بها تقلى تعالى فى مصر الجديده فى أحدى الشوارع المشهوره وبمكان معين وأتصل بها ووصلت للمكان اللى أتفقنا عليه وأتصلت عليها وبعد أقل من ربع ساعه وجدت سياره على مقربه منه ولكن لا أعرف من فيها ووجدت موبايلى بيرن وأذا بها تقلى أنت اللى لابس كذا قلتلها أيوه وقربت منى السياره وندت علي وفتحت البابوببص لقيت أمراه منقبه لاأرى منها لا وجها ولا أى حاجه وقلتلى أركب لاتقلق ركبت وأنا مندهش من المفاجأه هل فعلا هيه ده اللى أتعرفت عليها ولا فيه حاجه هتحصل مش عامل حسابها وبقيت فى دهشتى وذهولى أقرب من ربع ساعه وأنا لاأعلم أيه مصير المجهول اللى مستنينى وأذا فى شارع راقى كله هدوء ولا كن بيه ناس برضه يعنى مطمأن للغايه تقولى ليه أنزل لحد ما هحضن العربيه ونزلت وبقيت فى حيره من نفس أهرب وأمش ولا أستنى يمكن اللى أنا مستنيها من زمان هلاقيه معاها المهم أنتبهت على صوتها بتقلى أنت خايف ولا مالك وقلتلى متخفش وأطمن تعالى ورايه ومشيت وراها وأنا لاأفكر سوى أيه اللى هشوفه من المنقبه ده وهل المنقبه ده فعلا محتاجه العلاقه الجنسيه ولا وأشمعنى أنا اللى أختارتنى وطلعنا للدور الرابع وفتحت البابودخلت معاها وجلست فى أوضه كبيره بها أنتريه من النوع القديم واضح عليه المستوى الراقى وبعد عشر دقايق رجعت وترتدى ملابس بيت وبرضه وشها متغطى بالنقابوسألتنى أنت عاوز تعرف أنا مين قلتها أيوه قالتلى أنا ياعم مدام أمال جوزى مسافر وشويه وبعد ما قعدت حوالى ربع ساعه أ وأكتر وبدأت أحس بالطمأنينه دخلت عليا بنتها وكانت جميله جدا وسلمت وقلتلها ماما أنا هنام عوزه حاجه قلتلها ده عمك فلان اللى قلتلك عنه سلمت عليا أبنتها وأمها باستها وقالتلها روحى أنتى نامى حبيبتى بعد ما أبنتها خرجت من الأوضه سألتها عن حبها للجنس قالت أنا مش بحب الجنس أنا محرومه منه وجوزى علطول حرمنى منه وهوحتى موجود متجوز عليا وعلشان كده وخرجت وبعد دقيقه أ ودقيتين دخلت ولقيتها شخصيه تانيه خالص والمفجأه وجدتها أمراه يظهر عليها الجمال ولكن الزمن واضح عليها فهى فوق الخمسين من عمرها وترتدى قميص نوم فاضح جدا يظهر أكتر مما يغطى جسمها وبها طياز كبيره ومدوره وبزاز تطل من فتحه القميص وتطلب المص وبسوه جميله وهجمت عليها من روعه جسمها من غير خوف ولا أى مقدمات ولقيتها بتقلى حاسب عليا أنا جسمى زى البسكويت وعوزه متسبش حته فى جسمى الا لما تشبعها من النيك واللحس وظليت أمسك فى بزازهات وأمصهم وهيه تمص فى شفايفى ونزلت لكسها الذى كان جمره نار وغرقان من شهوتها ويدوب لمستها بلسانى ولقيتها صرخت صرخت مدويه وبتقلى دخل لسانك وألسحلى كسى قوى لسحته لحد صرخاتها بدأت تدوى فى الشقه قمت رافع رجليه فوق كتفى وحبيت ادخل زبرى رفضت وقالتلى لسه شويه وقامت هيه تمصلى زبرى وتلحس البيضات لحد ما بدا السائل يسيل على لسانها وقامت راحت فشخه كسها وأنا نايم على ظهرى ونزلت على زبرى ولما زبرى دخل بالكامل فى أحشاء كسها ظلت تصرخ وتقلى نيك قوى وتطلع وتنزل لحد انا ما روحت قايم بيها وعدلت من وضعى وأصبحت أنا فوقيها وهيه تحتى تتلوى زى التعبان وتصرخ وأفرغت هيه شهوتها مع رعشه وصرخت جميله وأنزلت أنا بكسها لبنى بعد شويه قمت طلبت منى وسألتنى عن تحب تنيك الطيز وطلبت منى هيه أنيكها بطيزها ويالها من طيز جميله كانت أحسن بكتير من كسها حيث ضيق الخرم ولما دخل زبرى حسيت بضيق جمسل على زبرى وهيه تقلى براحه عى طيزى وأقسمتلى أنت أول واحد ينيكنى من طيزى وقضيت ليله من أجمل ليالى النيك فى حياتى ولاكن الغريب بعد ما قضيت الليله كامله معاها قلتلى وعد منك ما تحاولش تيجى هنا ولا تدور عليا تانى علشان ما تأذيش نفسك صدقنى ل ودورت عليا أ وحبيت تيجى هنا هتتأذى قلتلى سبنى أنا كل ما أحتاجك هتصل بيك حاولت أعرف السبب رفضت وقلتلى ما تحاولش تعرف ولا تفهم أكتر من اللازم وقلتلى على فكره أنا منتقبه حقيقى ومحدش شاف وشى غيرك أنت بعد جوزى وبنتى وأسرتى اللى مصرح ليهم يشفونى فقط .... اجنبي

.... امهات - .... محجبات - .... مصر - .... مصرى - .... نيك - .... نيك محارم - طيز كبيرة - عرب نار - افلام .... - step-sister

5 فوائد لركوب الدراجة الهوائية.. فلنتعرّف عليها!

۶ بازديد

تعتبر الدراجة الهوائية من أقدم وسائل النقل في العالم وهي صديقة البيئة ولا تسبب لها أي ملوثات، كما انها رياضة تقليدية يمارسها الكبار والصغار وبمختلف الأعمار، ولها شعبية كبيرة بين الناس. إن ركوب الدراجات الهوائية يقدّم نشاطاً بدنياً سهلاً يمكن القيام به بإستمرار، حيث تبدأ الإستفادة خلال ركوب الدراجة لمدة 10 دقائق على الأقل يومياً، وتزداد فعاليتها بدءاً من ممارستها لمدة نصف ساعة تقريباً، ويعتبر طلاب الجامعات والمدارس هم أكثر من يمارس هذه الرياضة السهلة والتي توفر المال للدراجة الهوائية فوائد عديدة إليكم أبرزها: تحسين صحة القلب والأوعية الدموية: وذلك من خلال التنفس واخذ كمية كبيرة من الأوكسجين، خاصةً أثناء ممارسة هذه الرياضة. بناء العضلات: تساعد الدراجة الهوائية في بناء العضلات وتقويتها وخاصةً عضلات الفخذين والساقين، كما يفيد من خلال القيام بتمارين عضلات البطن للإبقاءها مشدودة، بالإضافة الى تمارين المقود التي تفيد في بناء عضلات الذراع والكتف. بناء عظام قوية: يساهم ركوب الدراجة الهوائية في بناء عظام قوية، وعلاج إلتهاب المفاصل.

.... اجنبي - .... مصري - .... مترجم - افلام .... - .... امهات - .... حيوانات - .... محارم - صور .... - stepmom

تخفيض مستوى القلق والتوتر: يساعد ركوب الدراجة الهوائية على تخفيض مستوى القلق والتوتر، بالإضافة الى الإكتئاب، وذلك بسبب تنشيط هرمون السعادة أثناء ممارسة هذه الرياضة. إنقاص الوزن: يؤدي ركوب الدراجة الهوائية بإنتظام الى إنقاص الوزن وتنحيف محيط الخصر، وشدّ الجسم بالكامل. ولركوب الدراجة الهوائية نصائح عليك إتباعها وأخذها بعين الإعتبار، وأهمها: التأكد من سلامة الدواسات وتنظيف سلاسل الإطارات جيداً. إرتداء الخوذة لحماية الرأس من أي إصابة محتملة عند الوقوع. التأكد من ركوب الدراجة بشكل صحيح بحيث يتوافق شكل الجسم معها.

افلام .... منقبات - افلام .... - افلام .... - .... محارم - .... اجنبي - .... امهات - .... عربي

مراتى الشرموطه تخدعنى وتتناك من تلاته مره واحده

۸ بازديد

انا متجوز شرموطه اسمها زوزو وهيا شرموطه بمعنى الكلمه فى يوم سمعتها بتتفق مع واحد انها رايحه عنده الصبح الساعه 10 المهم طلعت وراه ومشيت وراها لحد مادخلت الشقه وانا استنيت شويه ورحت اخبط فتحلى شاب قلتله مراتى هنا ياادخل يااما هفضحكم دخلنى طبعا ملقتش حد فى الصاله سمعت صوتها وهيا عماله تصوت من النيك اتسمرت مكانى الشاب خاف لقيتنى بقلع ملط وبفنس وبفتح طيزى علشان يركبنى هو مكدبش خبر وراح رازعنى زبر صوت بصوت عالى من الوجع واخدنى ودخلت لقيت زوزو راكبه على زبر التانى والتالت راكب طيزها وهيا عماله تشخر وتصوت شافتنى بتناك قعدت تصوت اكتر علشان تهيجنى وانا هجت وزحفت لعندهم وزبر الشاب فى طيزى واطلع زبر التانى من كسها وادعكه فى زنبورها وادخله كسها وهيا تصوت فضلوا ينكوها بكل الاوضاع وملوها لبن لحد ماخلاص اتفشخت وانا اتفشخت وبعد ماعشروها خدتها البيت وبعد شهر لقيتها بتقولى انها حامل حاولنا ننزله معرفناش ودلوقتى فى الشهر السابع والعيال اللى ناكوها عارفيين وهربوا منها

.... محارم

واخر حاجه مسكتها امبارح مع شاب على الفيس باعته له صور ملط ليها ورسايل شرمطه شوفتها هجت من هنا وطلبت منها تجيبه البيت يركبها ومعاده معاها يوم الجمعه هبقا احكيلكم اللى هيحصل

صور بزاز - صور بزاز كبيرة - افلام .... - .... اجنبي - افلام نيك - صور .... - .... اغتصاب - تحميل افلام .... - .... بنات

نيك اخت صاحبى

۱۲ بازديد

تبدأ القصه عندما كنت فى 13 من عمرى كنت فى الصف الثالث الاعدادى وكان
تعطينى مادة تاريخ كانت شقراء الشعر وعيناها زرقاوتان وكان عندها بنت
وولد فى نفس سنى كنت اذاكر معه حوالى يومين او ثلاثه ايام فى الاسبوع
وكانت اخته تكبرنى بسنتين وكانت جميله مثل امها وكانت في شبه من مني
زكي كانت تحبني كثيرا وتقدم لي الطعام وكانت تبتسم في وجهي كثيرا وكانت
تنظر لي نظرات تدل علي الحب كله وكنت محروج كثيرا لاكن احببتها كثيرا
وفي يوم ذهبت الي اخيها وزكرت معه وكنت بايت معه هذا اليوم وكانت امها
بلخارج تعطي الدروس الخصوصيه وممكن ان تاتي متاخر جدا فقامت اخت زميلي
بارساله الي المحل لياتي بطعام يعني عيزه تسربه من الاخرا انا كنت جالس
اشاهد التليفزيون لقتها قادمه تقترب مني كثيرا وفجاه؟؟؟؟؟؟
لقتها تقترب مني كثيرا كثيرا وقالت لي هل تريد اي شىء قلت لها لا شكرا
وجلست بجواري وفجاه؟؟؟؟؟؟؟؟
لقتها قامت ودخلت غرفة نومها وخرجت علي وفجاه؟؟؟؟؟؟
خرجت علي بقميص النوم وقالت لي هل مارست الجنس لقيت وجهي احمر وجاب
الوان كثيره وقلت لها لا قالتلي هعلمك هل تريد قلت بس اخوكي ؟قالت لي
انا ارسلته لمطعم بعيد جدا
وصراحتا انا هجت كثيرا جدا جدا انتم لو مكاني هتعملوا ايه!
انا طبعا كنت متوتر جدا ولاكن انا ركزت بعض الوقت ولقيت انا الحل هو
اني؟؟؟؟؟؟

افلام .... - صور .... - صور .... امهات
انكها ولقيت زبي قام وهاج كثيرا من كتر الجمال الزي واقف امامي فندهشت
من حجمه كثيرا
وفجاه هجمت هجمت عليها وظلت تصرخ كثيرا وتقول اه اه اه شيله من وره
وفجاه؟؟؟؟؟؟
جاء اخوها فقمت من عليها مسرعا ولم يلاحظ شيْ لانه ان مازال يفتح الباب
وتحججت هى بتاخرالوقت وقالت لاخوها محمد تاخر ما رايك فى ان ينام معك
فقال واهله قالت سوف اتصل بهم واقول لهم فقال اوكى واتصلت بهم امهم
وتحججت هى ايضا بتاخر الوقت فقلت فى نفسى هتبقى لياه من ليالى العمر
وتاخر الوقت فى المذاكره وكنت انا طبعا اركز فيما سوف يجرى فقال اخوها
ما رايك فى ان ننام وكان اليوم التالى عطله الاسبوع فقلت يلا فنام هو وهو
من عادته النوم الثقيل فنام على طول فطرقت اخته الباب بالراحه فقمت
وفتحت الباب وغمزت لى وقالت هل تريدم شىء فقلت شكرا فخرجت من الاوضه
وقلت لها اخوكى نام فقالت هيا بنا فدخلت الى غرفه النوم فهجمت عليها
ثانيه وانا ابوس فيها حوالى 15دقيقه وهى تتاوه من شدة المحنه
ونزلت بيدى الى نهديها يا عينى على مهديها ولحست حلماتها ثم نزلت بيدى
الى كسها ولحسته بشده وهى تتاوه بقوه اه اه اه
واردت ان ادخله فى كسها فرفضت وقالت لى انا لا ازال عذراء ثم وجهت لسانى
الى طيزها يا عينى على طيزها
ولحستهاوادخل لسانى فى طيزها وهى تقول لى كمان ثم ادخلت راس زبى فقط
وهى تقول اه اه اه طلعه فقلت لها لا سوف تتعودى عليه وظللت ساكنا حوالى
دقيقتين ثم قالت عندك حق طيزى بدات تتعود وتاكلنى دخله يلا بسرعه
فادخلت نصفه وظللت ساكنا ادعك ابزازها حوالى دقيقه ثم قالت حطه كله
ارجوك فادخلته كله واظللت ادخله وانا اشعر بحراره كسها و انزلت هى
وذبى داخا طيزها ونا قاربت على انا انزل فقات لها اين تحبى ان انزل على
ابزازك ام فى داخل طيزك فقالت لى لا داخل طيزى هيا وانزل زبرد نار كسى
فانزلت داخل طيزها وانا اتذكر انى انرلت فى هذا اليوم حوالى عشر
مراتومازلنا على هذا الحال

افلام .... - افلام .... امهات - افلام .... محارم - افلام نيك - .... - .... امهات - .... بنات - .... محارم

مراتى الشرموطه تخدعنى وتتناك من تلاته مره واحده

۱۴ بازديد

انا متجوز شرموطه اسمها زوزو وهيا شرموطه بمعنى الكلمه فى يوم سمعتها بتتفق مع واحد انها رايحه عنده الصبح الساعه 10 المهم طلعت وراه ومشيت وراها لحد مادخلت الشقه وانا استنيت شويه ورحت اخبط فتحلى شاب قلتله مراتى هنا ياادخل يااما هفضحكم دخلنى طبعا ملقتش حد فى الصاله سمعت صوتها وهيا عماله تصوت من النيك اتسمرت مكانى الشاب خاف لقيتنى بقلع ملط وبفنس وبفتح طيزى علشان يركبنى هو مكدبش خبر وراح رازعنى زبر صوت بصوت عالى من الوجع واخدنى ودخلت لقيت زوزو راكبه على زبر التانى والتالت راكب طيزها وهيا عماله تشخر وتصوت شافتنى بتناك قعدت تصوت اكتر علشان تهيجنى وانا هجت وزحفت لعندهم وزبر الشاب فى طيزى واطلع زبر التانى من كسها وادعكه فى زنبورها وادخله كسها وهيا تصوت فضلوا ينكوها بكل الاوضاع وملوها لبن لحد ماخلاص اتفشخت وانا اتفشخت وبعد ماعشروها خدتها البيت وبعد شهر لقيتها بتقولى انها حامل حاولنا ننزله معرفناش ودلوقتى فى الشهر السابع والعيال اللى ناكوها عارفيين وهربوا منها



واخر حاجه مسكتها امبارح مع شاب على الفيس باعته له صور ملط ليها ورسايل شرمطه شوفتها هجت من هنا وطلبت منها تجيبه البيت يركبها ومعاده معاها يوم الجمعه هبقا احكيلكم اللى هيحصل

.... ياباني - .... دينا الراقصة - .... خلفى - .... اغتصاب - .... اول مرة - .... محجبات - .... صعب - .... مترجم - .... ليلة الدخلة - .... محارم - افلام نيك

ناكني ابن عمي في عرس اختي و ادخل زبه في طيزي

۱۲ بازديد

مرحبا ساحكي لكم كيف ناكني ابن عمي من طيزي و حدثت القصة في عرس اختي الكببرى و ليلتها كان الجميع مشغولا بالغناء و الرقص في ذلك الصيف الحار و وقتها ناداني ابن عمي مراد و طلب مني ان اتبعه حتى يريني امرا مهما يعجبني و وقتها كنت مراهقة في الثامنة عشر من عمري و لم اكن اعرف الكثير عن امور الجنس و ال.... . تبعته و انا لا ادري نواياه رغم انه كان كثيرا ما يبدي اعجابا و يعبر لي عن حبه لي بطريقة عادية و لما وصلنا الى الغرفة اغلق الباب من خلفه و فجاة اصبح مثل الوحش الى درجة انه اخافني و بدون اي مقدمات قال لي اريد ن انيكك و وضع يده على زبه و رايت منطقة زبه جد منتفخة و عبثا حاولت اقناعه بخطورة تف...ه لكنه لم يستمع الي و كان هائجا جدا ثم اقترب مني و حاولت صده لكنه صفعني و قال اذا لم انيكك اليوم فاني سانتحر او اقتلك و كانت يداه ترتجفان ثم اخبرته ان ساقبل بالامر لكن بشرط و اخبرته ان ينيكني دون ان يعريني او ينزع ثيابي و هنا ضمني بقوة و قال لا تخافي عزيزتي لن افض بكارتك و سانيكك من طيزك دون ان تشعري بالام و بالفعل ناكني ابن عمي من طيزي دون حتى ان يتركني اجيبه
افلام .... - .... خليجي - افلام .... - افلام نيك
بسرعة رفع فستاني بعدما اسندني الى الحائط و كان يعاملني بعنف لكني كنت اتفهم الامر لان الشهوة اذهبت عقله صار مثل السكران و اخرج زبه الذي لم اره لكنه كان يبدو انه كبيرا و شديد الطول . و وضع زبه بين اردافي على الفتحة و كان زالب ناعما جدا و حارا حتى انني اصبت بقشعريرة لان طيزي كانت تلامس الزب لاول مرة في حياتي و راح مراد يقبلني من رقبتي و يهيجني حتى تجاوبت معه و صرت مستمتعة جدا بعدما كنت خائفة ثم بدا يدفع زبه نحو الفتحة بكل قوة و هو يمسكني من صدري و يهمس في اذني بعبارات ساخنة جدا و يعود مرة اخرى الى تقبيلي و يتغزل بي و انا اذوب تدريجيا و مستمتعة و صرت سعيدة جدا بان مراد ناكني لما تذوقت النيك . و احسست ان الزب بدا يخترقني و ان فتحتي تتمدد و تنفتح حتى ادخل الراس و كان حارا جدا وساخنا لكنه اخرج زبه مرة اخرى و سمعته يبزق و اعاد ادخال زبه و هذه المرة كان زبه يدخل بطريقة اسهل و اسرع في نيكة ساخنة جميلة جدا

و ظل مراد يحاول بزبه اختراق طيزي حتى نجح في المهمة بطريقة جميلة جدا اقد احسست انه طعنني بزبه في احشائي لكن الطعنة لم تكن مميتة او مؤلمة بل كانت لذيذة جدا باستثناء بعض الالم الخفيف و احسست ان زبه ذاب في احشائي و كان يدخله و يخرجه بسرعة كبيرة و انفاسه حارة جدا في اذني حيث ناكني بطريقة محترفة جدا و من شدة سخونته و شهوته ادخل يده تحت الستيان و بدا يلمس حلمات صدري التي انتصبت دون ارادة مني و كان يضغط و يشعرني بمتعة جميلة جدا و كدت اطلب منه ان يدخل زبه في كسي من كثرة اللذة لكني تشجعت و تمالكت شهوتي و تركته يكمل النيكة من الطيز . و حين اتت شهوته اوقفني وحاول رفعي فوق زبه لكنه لم يستطع لانه كان نحيفا و انا بدينة نوعا ما و وزني اكثر من وزنه لكني احسست ان زبه قد وصل الى معدتيثم صرخ مراد اه اه احح و سحب زبه بسرعة و وضعه فوق فردة طيزي و بدا ينثر حليبه على فلقتي و كنت اشعر بحليبه الحار ينسكب فوق طيزي و انا في قمة متعتي و نشوتي حين ناكني ابن عمي مراد من الطيز بتلك الروعة و الحلاوة التي لا تنسى

و اكثر ما اعجبني هو اني حين حاولت لبس ثيابي و الخروج امسكني مراد و اخبرني انه يريد ان ينيكني مرة اخرى و بدا يقبلني حتى ان زبه لم يرتخي و ظل منتصبا و طلب مني ان ارضع له مرة اخرى لكن حين كنت ارضع كنت خائفة و هو لم يقذف و لذلك طلبت منه ان نتوقف و ضربت له موعدا اخر كي ينيكني مثلما ناكني في تلك المرة من الطيز و جعلني اتلذذ بطعم الزب الممتع لاول مرة في حياتي . و بالفعل التقينا مرة اخرى و مارسنا الجنس بطريقة ساخنة و قد ناكني باوضاع مثيرة جدا ساحكي لكم عنها في القصة القادمة و اتمنى ان القى ردود جميلة و قوية و اراء ساخنة حول قصتي و كيف اتنكت من الطيز مع ابن عمي في العرس

.... مايا خليفة - .... حيوانات - .... مصري - افلام نيك - .... محارم - صور .... - صور نيك - .... محجبات - .... مترجم

تحرش الدكتور بأميره أثناء فحص الثدي

۷ بازديد

اهلاً بكل الأعضاء والزوار, فى الحقيقه دى أول قصه اكتبها هنا واللى شجعنى اكتبها انها حقيقيه وحبيت اعرضها مش هطول عليكم وهدخل فى القصه وهنقلها عن لسان صاحبتها اميره ..
انا حصلى تحرش وده بيحصل للبنات كلها شبه يومياً تقريباً بس اللى حصلى مكنش عادى .. انا زى اى بنت عاوزه تطمن على نفسها وعندى هاجس من اورام الثدي . روحت مستشفى قريبه من بيتي اكشف واعمل فحص عشان اتطمن .. قطعت تذكره عادى وسألت الكشف من دكتور او دكتوره والرد قلقنى شويه لما لقيته دكتور بس طبعا لما شفته ارتحت لأن شكله كبير فى السن اد ابويا او اكبر كمان و انا 31 سنه ولسه متجوزتش ولا مخطوبه.. جه دورى بعد زحام رهيب وانتظار دخلت والممرضه دخلتنى وقفلت الباب والدكتور طلب منى اروح عالسرير واقلع هدومى النص اللى فوق وانام وانا عريانه من فوق خالص عشان الفحص .. عادى عملت كده ونمت عالسرير وندهتله جالى وابتدا يمسك تحت باطى وانا غيرت من الجوانتى اللى لابسه لانه بلاستيك فى قالى ثوانى بس لما ابدا فحص الصدر نفسه بقلعه قلتله تمام.. واحده واحده حولين الصدر وبعدين قلع الجوانتى وابتدا يمسك صدرى ويفحص فيه وانا فاهمه ان ده شغله عادى والراجل مفيش حاجه فى نيته بس حسيت انى بتمسك بطريقه غريبه وكانه بيعصر صدرى فى ايده عصر وبيقرب من الحلمه ويضغط عليها وعلى مراكز احساس واثاره فى صدرى عشان يثيرنى بس انا ما بين شكى ان ده الفحص الطبيعى وانا اول مره اجربه وما بين شكى انه بيتحرش بيا كده بس مقدرتش افتح بقى وغمضت عينى من كسوفى انه بقى يبص على وشى وهوا بيمسك صدرى بالشكل ده وبعدين لقيته ابتدا يمسك جامد وحسيت بيه كانه فعلا بيلعب فيا اوى مش بيكشف وابتدا نفسه صوته يعلا وانا من قلقى خايفه افتح عينى وحاولت ارفع ايدى عشان احطها على صدرى عشان بقى اتلجم ومش عارفه اقوله كفايه او خلاص مش هكمل فحص راح نزل ايدى وقالى بس يا انسه من فضلك خلينى اكمل شغلى بصراحه نزلت ايدى وحطتها على بطنى وانا حاسه انه ابتدا يسرع اكتر وكانه بينهش فى لحمى بأيده مش بس بيتحرش .. "معلومه بس انا طول اقل من المتوسط يعنى نقدر نقول قصيره وجسمى مليان شويه عن العادى يعنى من اللى بيقولوا عليه مدملكه" يعنى صدرى مليان شويه عن باقى جسمى ومن تحت كمان مليانه وده بيبان عليا لما بمشى او بتحرك من ورا... اكملكم الموقف بقى المهم بعد ما حسيت ان لحمى بيتنهش وانا مش عارفه انطق ولا اعمل حاجه صعبت عليا نفسي ولقيتنى ببكى وصوتى اتخنق بالعياط حتى قفلت بقى ومش بنطق وتقريباً الدكتور ده لما شافنى دموعى نازله ووشى كله عياط كده هاج زى الكلب عليا اكتر او حس اني هعمل رد فعل عنيف لقيته ابتدا يكون اسرع وأشرس !!! ولا صعبت عليه ولا خاف انى ازعق اصوت اقوم ولا اى حاجه !! ابتدا يمسك صدرى ببجاحه اكتر ويدعك فيه جامد ويجيبه من تحت لفوق ومن كل اتجاه وبقى خلاص بيدعكنى رسمي من غير اى تحفظات !! حسيت ان جسمى كله بيترعش من الخوف وكأنى مشلوله فعلاً مش عارفه اتحرك ونفسي اغمص عينى افتحها الاقى ان ده كابوس او الاقى نفسي لابسه لبسي وخرجت من المكان ده بس هوا لما حس اني بترعش كده وبعيط بصوت بقى وصوت عياطى ابتدا يعلى لقيته بيقلبنى على جنبى وفتحت عينى لقيت وشي للحيط !! وتقريباً حصلى حاله من التشنج من الرعب من الموقف .. لقيت نفسي بعيط بس ومستسلمه ليه وهوا بيحركنى ومش بقاومه !! وحسيت بحاجه صلبه على جسمي من تحت وفهمت انه لزق جسمه من تحت عليا من ورا وانا كنت لابسه جيبه وتحتها الاندر عادى بس كان عندى احساس بسخونة جسمه من تحت وهوا عليا وفضلت فى حالة زهول مرت عليا كانها سنين مع ان كل اللى حصل ده مايتعداش الخمس دقايق !! اخر جزء فى الموقف كان انه استقر ورايا وبيتحرش بيا من ورا بس .. ماسكنى من وسطى ولازق نفسه وعمل يحك جسمه فيا جامد اوى اوى وانا من فوق حاطه ايدى على صدرى ومسكاه اوى كأنى خايفه يمسكنى تانى وانا عريانه بس صدرى واجعنى جداً وكله محمر من اللى اتعمل فيه ومعلم جامد اوى وباين عليه.. وهوا مش مهتم غير بأنه بيزنق فيا من تحت وصوت نفسه ابتدا يعلى اوى وماسك بأيد وسطى وبالأيد التانيه فخدى من فوق وعمال يدعك فيا بجسمه وابتديت احس بعضوه هوا اللى بيلمسنى وانه خرجه من البنطلون فى الوقت ده و حسيته بيحشره فيا من ورا من فوق الهدوم وعمال يدخل فيا ويزقه جوايا بين فخادى لحد ما شدنى من ورا عليه اول وهدى كداا لمدة ثوانى وحسيت ب بلل عليا من تحت وعلى فخادى وبصيت ورايا ملقتهوش وسمعت صوته بيشد كرسي المكتب وبيقعد عليه ولما سمع صوتى ابتديت اتحرك ندهلى وقالى تقدر تلبس خلاص يا انسه اميره ... معرفش طبعا انا لبست ازاى بس قمت وقفت حسي انى من تحت مبلوله كانى مدلوق عليا حاجه لزجه وملزقه جسمي وبحط ايدى بلاقي لبنه عليا من ورا مغرق الجيبه وداخل على جسمي من ورا ومابين فخادى ... طلعت من ورا الستاره على الباب على طول مقدرتش اروح ناحيته ولا ابص فى عينه .. فتحت الباب وخرجت وانا حاسه ان الناس كلها برا بتبص عليا وكأنهم عارفين اللى اتعمل فيا جوا وماشيه فى الشارع مش حسا بأى حاجه عماله بعيط بس مش عارفه الناس شايفه البلل اللى عليا من ورا ده ولا انا كنت فى كابوس وبحلم ولا حصلي ايه ... انا كان نفسي افضفض واحكى الموقف ده عشان كل بنت تتأكد من الدكتور اللى ريحاله كويس وحتى لو تجاوز معاها ماتسكتش وتعمل زيي وتاخد حقها... انا حصلي تحرش فى المترو كتير وفى مكروباصات كتير بس بتكون حاجات خفيفه عمرها ما وصلت للدرجه دي ... اسفه لو طولت عليكم بس احب اسمع رأيكم فى قصتى دي..

.... عائلي - تحميل افلام .... - افلام .... عائلي - .... اجنبي - .... امهات - .... الماني - .... - .... نبيلة عبيد - .... حيوانات